Forsendelsespolitik
Vi stræber efter at gøre bestillings- og leveringsprocessen så enkel som muligt for vores kunder. Hvis du alligevel skulle have spørgsmål eller andre problemer, tøv ikke med at kontakte vores kundeservice. Herunder forklarer vi, hvordan din ordre behandles og leveres.

Forsendelsesomkostninger
Vi dækker forsendelsesomkostningerne for hver ordre. Alle vores produkter leveres 100% gratis til din hjemmeadresse. Der kræves heller ingen minimumsordremængde.

Forsendelse af din ordre
Har du fundet den perfekte vare på vores hjemmeside? Så vil du selvfølgelig nyde den så hurtigt som muligt! Derfor sørger vi for, at din ordre behandles og sendes så hurtigt som muligt.

Nedenfor finder du de gennemsnitlige leveringstider for alle vores pakker:

Behandling af ordre: Efter du har afgivet din ordre, har vi brug for 1-2 arbejdsdage til at behandle den. I løbet af ugen tager det en arbejdsdag, men hvis du bestiller en fredag aften eller i weekenden, kan det tage lidt længere tid.

Leveringstid: Når din ordre er behandlet, sendes den og har en gennemsnitlig leveringstid på 4 til 6 arbejdsdage.

Når du har afgivet en ordre hos os, kan du allerede efter få dage se, hvornår din pakke ankommer. Du modtager en personlig sporingskode via e-mail, som du kan bruge til at spore din ordre via vores sporingspartner. Du kan finde ud af, hvordan det fungerer, på vores Track & Trace-side.

For at sikre, at din ordre sendes i dag, kan du altid kontakte os telefonisk. Vores serviceteam hjælper dig gerne med at træffe det rigtige valg.

Levering af din ordre
Når din ordre er leveret, kan du nyde din bestilling! Der kan selvfølgelig altid gå noget galt. Vil du bytte den eller returnere den? Gå til denne [side].

Defekt produkt?
Det er meget ærgerligt! Desværre kan det ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. I så fald leverer vi altid en ny pakke gratis første gang og kan desværre ikke give en refusion. Går det galt anden gang? Så refunderer vi hele købsprisen.

Sådan bestiller du
Bestillingsprocessen hos Dansk-moda er meget enkel. Først skal du gå til produktsiden og lægge det ønskede produkt i indkøbskurven. For at gøre dette skal du klikke på knappen "Læg i kurv".

Her er det vigtigt, at du kontrollerer, om du har valgt de rigtige varianter. Hvis alt er i orden, skal du klikke på feltet "Gå til kassen". På informationssiden skal du indtaste de korrekte adresseoplysninger. Sørg for, at alle oplysninger er korrekte. Når disse oplysninger er korrekt udfyldt, kan du klikke på knappen "Fortsæt til forsendelse".

Siden "Forsendelse" giver dig mulighed for at kontrollere de indtastede adresseoplysninger igen. Den påpeger også, at hver forsendelse er helt gratis. Som et tegn på vores taknemmelighed over for vores kunder dækker vi altid forsendelses- og leveringsomkostningerne. Du kan nu fortsætte ved at klikke på feltet "Fortsæt til betaling".

Under betalingsmulighederne har du valget mellem forskellige betalingsmetoder. På dansk-moda.dk er alle betalingsmuligheder SSL-krypterede, hvilket betyder, at du altid kan stole på et sikkert betalingsmiljø.

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Maestro
  • Shopify Pay

Efter at have valgt den rigtige betalingsmetode skal du klikke på feltet "Gennemfør ordre", hvorefter du omdirigeres til den valgte betalingsmetode. Følg instruktionerne på den relevante side for at gennemføre din ordre. I det usandsynlige tilfælde, at du har problemer med din ordre, kan du altid kontakte os.

Pakke mistet?
Hvis en pakke går tabt eller ikke kan leveres af logistiske årsager, sender vi altid en ny pakke, før vi fortsætter med refusion og returnering. Hvis ordren ikke er modtaget 60 dage efter forsendelse, kan ordren refunderes.

For alle andre spørgsmål, bedes du kontakte os.

✉️- info@dansk-moda.dk
💬- Ofte stillede spørgsmål
📱- +31620796016